heza
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
heza

www,heza.ahlamontada.com

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

انسحاااااااااب نهائى ....خلاااااااااااااااااااااااص

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
حبيبتى ماتت
عضو جامد
عضو جامد

انسحاااااااااب نهائى ....خلاااااااااااااااااااااااص Empty
مُساهمةموضوع: انسحاااااااااب نهائى ....خلاااااااااااااااااااااااص   انسحاااااااااب نهائى ....خلاااااااااااااااااااااااص Icon_minitimeالسبت مارس 08, 2008 1:41 am

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

عدل سابقا من قبل حبيبتى ماتت في الأحد أبريل 19, 2009 11:44 am عدل 1 مرات
http://www.amrdiabworld.com
egyptian
Admin
Admin
egyptian

مُساهمةموضوع: رد: انسحاااااااااب نهائى ....خلاااااااااااااااااااااااص   انسحاااااااااب نهائى ....خلاااااااااااااااااااااااص Icon_minitimeالسبت مارس 08, 2008 11:44 pm

يا اسلام كل اللى انت قلت عليه صح وبيحصل لكن ليه مافكرتش ان ربنا سايب الناس دي بدون تحذير او عقاب عشان يفضلوا فى حياة الخطأ والحرام انا حاسس بيك وحاسس بيها وعارف انها مش بأيديها حاجة لكن اعرف ان ربنا كبير وانا حصلى نفس الموقف وكنت بقول زيك كده لكن والله اللى بيحصل ده ظلم لما يفرقوا بين قلوب بتحب بعض عشان حاجات تافهة اسمها كلام الناس او العادات والتقاليد اي عادات تلك التى تفرق بين الاحبة لقد قالها لنا رسولنا الكريم كلمة لكن لا ننظر اليها لقد قال الرسول من جاء اليكم من ترضون دينه وخلقه فزوجوه لم يلتفت رسولنا الى اى شئ اخر وقال ايضا زوجوه ولو بخاتم من حديد واختم كلامى بقوله تعالى (قل لن يصيبنا الا ماكتب الله لنا)يااسلام اقسملك بالله انى اكتر واحد تعبان من موضوع زى ده لكن حاول تفكر فى مستقبلك لانه المهم فى الفترة الجاية اللى هيخليك تقف على رجليك واستنى نصيبك اللى اكيد ربنا هيكرمك فيه وانا عارف انها هى كمان مش بايديها حاجة وتعبانة اكتر منك وانت عارف كده كويس.
https://heza.ahlamontada.com
رنا
بنقول يا هادى
بنقول يا هادى

مُساهمةموضوع: رد: انسحاااااااااب نهائى ....خلاااااااااااااااااااااااص   انسحاااااااااب نهائى ....خلاااااااااااااااااااااااص Icon_minitimeالجمعة أبريل 18, 2008 1:37 am

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته معلش يا اسلام وانا مقدرة والله العظيم بلى انتو فيه بس انت تريد وانا اريد والله يفعل ما يريد وانا حاسه بيكم اوى وزى ما قال محمد ما تستسلمش وابدء من جديد ومتقولش انها دى النهايه انا عارفه انه صعب انك تنسا بس ابداء من جديد وان شاء الله ربنا يوفقك

انسحاااااااااب نهائى ....خلاااااااااااااااااااااااص
صفحة 1 من اصل 1